dilluns, 5 de gener del 2009

Aquesta nit; els reis!


Matí amb gelada, boira espesa i un fred del 1000. Cap a la feina, jornada pre-festa i a la tarda cap al poble a veure els reis. Avui jornada de descans, no trotarem, ni farem re de re. Cal estar preparats per rebre l'arribada de SSMM, el Melchor, Gaspar i Baltasar. Aquest any, han decidit passar a veure'm. M'han dit que no he fet bondat. Que he estat un esportista impacient i que de vegades no he volgut sentir els consells de la gent extraordinariament bona. Que la lesió d'abductor al psoas i la infecció vírica, han estat els resultats de no fer les coses com cal. Melchor, amb un gest seriós m'ha recomanat tenir paciència. Gaspar, amb la seva mirada profunda m'advertit que cal cuidar les coses cada dia, i evidentment, la teva eina per a córrer; el cos. I finalment Baltasar, m'ha preguntat el dia per fer un debut a la triatló (aquest, és tope enrotllat). Cansats del llarg viatje, han pres una mica d'aigua, menys Baltasar que s'ha estimat més beure un Red bull. Els hi he demanat salut per tothom i kms. Una abraçada Reis Mags i fins la pròxima.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Aquest Baltasar que dius que es tope enrotllat tambe ha passat per casa meva i m'ha deixat unes bambes noves , no se com ho ha savut que hem dedico a corre com ha hobby.
Deu ser veritat que son mags aquestos reis.
Ara nomes hem keda fer maltbe les bambes nois.

Anònim ha dit...

Baltasar és un crack! Aquest esdevé d'origens africants i en aquesta era moderna ... ja ho saps que matxaquen a totes les curses. Per mi, que aquest rei també li agrada anar a córrer i aquestes coses Xavvv.
No dubtis, que ja les faras malbé, i d'aquí no re a estrenar-les. Salut Xavvv!!!