dimecres, 14 de gener del 2009

Sol, solet, vine a v...


Per fí, tenim el sol darrera la finestra. I com ha canviat el negoci! Ahir màxima de 4ºC i avui 12ºC. Això és una altra cosa, tot i que en marxar el sol, la fred torna de nou. Demà glaçada! Verificant l'estat de Charly, potser una mica d'agulletes, però res important, avui l'hi donem descans. Per un altre cantó, jo aniré a Ascó per fer l'entrenament. Carrera continua de 16,02 Kms a ritme mig de 4'55''/km. Frec. card. mitja de 149 ppm i màxima de 165 ppm, en un temps total de 1h 18' 47''. Els primers 4 kms, els he fet amb el company Cristian per el circuit de Cross i seguidament hem pujat a l'estadi per trotar a l'exterior de la pista i acabar la jornada amb Salvador Vila. He notat cames carregades d'aquests dies , tot i tenir millors sensacions a partir dels 45' de funcionament. Un entrenament de "fondon", a ritme suau per posar kms a la "dispensa". La foto d'avui; mostrar el sol d'una vegada, una victòria per algú!!!

2 comentaris:

Robert ha dit...

m'agrada veure que t'estàs afinant, he mirat els entrenos dels últims dies i et veig força be!!
l'any nou t'està sentant molt, pero que molt, be company!!
continua així...
ara que comences a anar finet estaria be ficar-te alguna compe per donar-te un plus de motivació i per ficar-te una mica de presió, potser començar en crossos o curses de montanya, no?
una abraçada forta!!!
PD: vigila en charly que ell no es keniata

Anònim ha dit...

Ostic paio! Me tens abandonat ...Demà et truco Robert! La veritat, es que poc a poc vaig notant alguna coseta que millora. Com a mínim la salut. No tinc tantes molèsties, del psoas, sembla ser que ré i de "pistó" vaig fent. L'altre dia per Lleida, a la Sant Silvestre, mai havia anat en aquells ritmes ... L'única diferència està en els entrenaments. Vaig fent les coses, sense forçar al 100 % i com a mínim marxem sencers a casa. De totes maneres, no pensos que estic fet un Makina (com diu Joan), ja que la Milla de Flix, la vaig fer al mateix nivell que la de Jesús del passat Octubre. Per cert, per Ascó et trobem a faltar, demà petem la xerrada. Una abraçada i bona Festa Major crack.