dimecres, 12 de setembre del 2012

Màxima de 31ºC i mínima de 19ºC. Potser aquest cop el temps va experimentant un petit canvi. El Cerç va entrant per la Vall de l'Ebre i ens renova l'atmosfera. És cert que la calor continua tot i fer-ho de forma més domable. El matí el passem per Valletes amb les tasques que mai s'acaben. Notem els quadríceps amb certa alegria. La pujada a la Punta l'Home va posar el lactat per totes les direccions possibles. Tenim certa ardor de potes i fatiga acumulada. Per aquest motiu, les opcions de fer alguna cosa es redueixen clarament. Cal evitar impacte i mirar de posar en marxa la Bianchi. Avui tot sol, ha estat impossible coincidir amb algun ciclista, així que ens armem de paciència i directes a l'asfalt. Per primer cop hem pujat a la Fatarella per les Modorres amb la bicicleta de carretera. Les primeres rampes són tremendes amb un 14%, tot i tenir els meus dubtes (jo diria que fan una mica més). El Port és força duret, probablement el més dur de la zona. És cert que tenim algun que altre descans entre rampes, però els 12 kms per aquest asfalt no deixen indiferent a ningú. La part positiva, ha estat el Cerç que ens ajudat una mica. Un cop arribem dalt del Port, decidim baixar per Camposines i tornar fins Ascó per encarar direcció el poble. A partir de la cruïlla amb les Camposines ha estat quan més hem patit. L'aire a la contra ens fulmina i la feina era meva per anar recte damunt la bici. 45,02 kms en total per fer 2h justetes. Una sortida diferent i mirant de reparar el món per allò de fer kms tot sol. Avui un parell de videos de Corrs; What Can I Do i un acústic amb el Hideaway.