dimecres, 26 d’agost del 2009

Un cop més ... les plujes passen de llarg!

De vegades semblo mig malalt amb aquest sector de la "meteo". Però els meteomens ens ho pinten tant clar ... ; que qualsevol es fa una petita il.lusió! De fet ens aniria prou bé a gairebé tothom. Els arbres necessiten una dutxa per deslliberar-se del pols. Els cargols es posarien en forma. Les temperatures baixarien una mica i els matins i les nits sirien més frequetes. I el sector turístic de platjes, podrien veure totes les telenovel.les senceres descansan un dia a l'apartament. Bromes apart; Avui al tard he donat un tomb per baix al riu a la zona del Meandre amb el compi de Charly. Hi ha uns quans peixos morts, fruit de la manca d'oxigen ( aquest fet, no és nou, i ja teniem les dades facilitades per l'ACA i menbres de la Reserva Natural de Sebes). Per aquest motiu i altres caldria ploure una mica i regenerar l'entorn. L'activitat física de la jornada: Run amb exercici de potència aeròbica, en un circuit de 6,64 kms per asfalt i amb una costa a l'alçada del 1,35 km (costa que comença justament passat el pont del riu de la Cana direcció Castellons). Temps total de 29'39'' amb 4'28''/km de ritme i amb 160 ppm de mitja i 177 ppm de màxima. La pujada l'hem fet amb comoditat, sense forçar, però treballant de valent. Un cop arribem a l'alçada de la cruïlla del camí a la Palma, mitja volta i cap baix. Llàstima de la xafogor, les sensacions més que notables i a nivell de cardio millorant. Portem 3 dies seguits de run amb etapes de poc kilometratje però treballant calitat. De moment les cames responen, una gran noticia per començar a preparar la temporada vinent. Avui foto de Robert. Feia uns dies que m'he tenie abandonat i mira per on ... avui m'ha fet la visita. Motivació i a tornar a cordar les bambes!!!

Xavvv ha dit...

Bandido que ahir te vas cagar i avui hi vas tu sol , pero es millor fer-l'ha de baixada quant ja vas tocat homeeeeeeee.
Salud company!!!!com esta el tema meandre?

Albi ha dit...

Pues si noi! Llàstima de no pujar ahir. De totes formes, no m'he aguantat i he pujat per donar un cop d'ull. Era força fosc, però es veia prou bé. Divendres obren comportes i encara estirà millor. Salut Xavvv!

Pau ha dit...

Mira que pique aquella costeta dels collons.
Des de casa sento la teua bianchi que cride que te ganes de sortir...

Robert ha dit...

bona foto! jajaja
ahir vaig estar a punt de presentar-me al mas per ajudar-te amb les ametlles, però a ultima hora la canalla me va fer tirar cap a riba-roja a les "coltxonetes" i als "cavallitos"...
recorda que tenim un negoci entre mans, ja t'aniré explicant...