diumenge, 27 de setembre del 2009

Doblem activitat!

Vam encetar el dia sopant amb la "colla" en una d'aquelles taules de la Pressa. Unes tapes, un parell d'ampolles de vi dels Gallecs i un carajillo light. L'últim beure per l'Escala i retirada a l'1:00h amb cert cansament del tute de la MTB. Aquest matí, posem en marxa el conjunt de prolegomens de feines d'un Diumenge amb guardies. I a les 11:30h, cap al tennis per fer un piloteig a ritme alt. F-1, Mundial de ciclisme ( Canyon campiona del món, Pau està content!!!) i tronadeta amb unes gotetes de pluja per refrescar l'ambient. Avui màxima de 27ºC i mínima de 13ºC amb 1 ltr/m2. Tot perfecte per fer un Run "regeneratiu" a ritme culturista. 10,14 kms per asfalt fins al Mas de Forcades en 50'47'' a ritme de 5' km amb 145 ppm de mitja i 170 ppm de màxima. El compi del running, evidentment, Pollo! Pujem a ritme de 5'20'' i baixem a 4'41'' mirant d'enganyar-lo amb la màxima expressió de fer-nos el boig. Bones sensacions, tot i sentir treball intern de cames, per tot aquell grapat de pedalades d'ahir. Dutxa ràpida i fem cap a casa Jose i Noe. Ep! Aquest, ja és el Ñoño que coneixem. Notable millora i xerrada de registres, compes i rendiments. Avui Xavvv, s'ha cascat la cursa de muntanya d'Alcanar de 31 kms. Enhorabona per posar una altra al seu particular magatzem de "cafrades". Molt de mèrit, un cop ahir vam compartir kms amb la MTB i heredar una bona batussa. Tu ets un amic!!!

Dades significatives dels dos ports d'ahir amb la MTB:

- 1er Port; cota mínima 32 mtrs - cota màxima 471 mtrs (desnivell 439 mtrs en un total de 6,7 kms de recorregut).

- 2on Port; cota mínima 110 mtrs - Cota màxima 323 mtrs (desnivell 213 mtrs en un total de 3,33 kms de recorregut).

Avui foto de la jornada, al costat del pollo més catxes de l'univers i un Charly neguitós a l'espera d'un bon plat de pinso.

Robert ha dit...

1. salut ñoño
2. mai vai puguer gaudir amb tu d'un trote de culturista, al pròxim avisa'm
3. has arriscat massa en esta foto (sembles una gualleta)
4. pollo si q ha doblat, q l'he trobat corrent al migdia pel mas de les cigonyes...
5. a q esperes a vindre per ascó, canovas t'espere

Albi ha dit...

Paio! Acaba ràpid amb les carpetes i números i obre la porta de la pista que t'estem esperant. Au pues: "no et faigos el boig i cap al ruedo".

Robert ha dit...

mecagonlou... ja tinc ganes ja... lo dimecres entreno peto qui peto!!!