dilluns, 27 de juliol del 2009

Triatletes per les piscines!


Un matí d'aquells amb un cabàs de pessigolles a l'hora de sortir del llit. Encara tenim cansament triatlètic i barbacòric. Dos conceptes molt diferents, però igual d'agotadors. Dilluns, primer dia de la setmana, toca anar al "cole" per fer els deures. Tenim un bon sol, poc aire i màxima de 35ºC. Un grau de humitat relativament baix per tractar-se d'aquest espai ... però; menys sensació de xafogor. De totes formes; "al loro" amb el risc d'incendi!!! Encetem la jornada amb clars símptomes de satisfacció. La TRIFESTA va ser un èxit. Tothom va poder acabar, tots vam passar-ho bé i ningú va pendre mal. Llàstima d'alguna que altra baixa per poder complerta la foto de tota la tribu ... Aquesta tarda, toca natació. Avui Ñoño, debuta al curs. Pitoi motivat va escoltant els consells d'Aitor. Trepa, ja porta una estona escalfant i jo encara vaig fundit de braços del dissabte. Escalfament, exercicis de tècnica, potència i captar el ritme còmode de la braçada. Cansament muscular, per part meva. Estic buit de força i aquests entrenaments cada cop pujen de nivell. Tema run i bici aparcats de moment. Aquestes jornades amb l'aigua ja son suficients per donar-li marxa al cos i cal recuperar forçes per les 24h del tennis (aquest cap de setmana). Avui foto d'una gran piscina. Isidro, ja m'ha comentat que a casa no hi cap. Tota una llàstima!!!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Si fas una mica de puesto, al mas entre...
Pitoi

Albi ha dit...

Ostic al Mas! Ja veus als javalis fent crol i les perdius papallona... Però haurem d'estudiar-ho Sisco!