divendres, 5 de desembre del 2008

Gent per tot arreu!

Tenia sospites que al darrera la finestra caien quatre gotes. Un soroll a pluja, era familiar, el so de les gotes a l'arribar a l'aire condicionat de la veina. Cloc, cloc, cloc, uuuiiih! Avui poca cosa a fer. Aixecar persianes i comprovar que tot es tractava d'un plugim de fireta. Matí aprofitat per feines domèstiques. Al tard hem fet cap a Lleida, naturalment i com sempre a fer "gasto". Grapats de gent per tot arreu. Caravanes de cotxes fins al clatell. I cues del mil direcció Pirineus. On collons està la crisi? El tema esport de descans. Petites molèsties a la cama esquerra a nivell muscular ens obliguem a deixar la feina per al proper dia. Hem treballat amb les gomes i despertar les abdominals per si de cas. El trotar, per a demà!

2 comentaris:

Robert ha dit...

naltros tb hi erem!! hem fet la visita de rigor a unipreus, m'he comprat roba d'hivern per córrer (a veure si així em motivo jejeje) i coses pels crios, això que no falto...
i tu q t'has pillat ja, capritxos, q amb l'escusa q no tens vicis te fots uns homenatges del 15

Anònim ha dit...

Hola crack! Jo de mariconades. Uns guants per a còrrer, unes malles per la bici, mitjons ... res important o capritxós, com tu dius. Això ja vaig comprar-ho fa uns dies. Tinc la sort que la meva dona i els nens son un chollo!!! Ja ja ja.