dilluns, 15 de desembre del 2008

Pessigolles de bon matí



Aquest matí "diana", benvingut al món laboral Albi. Ens ha costat una mica el posar la màquina en funcionament ... però! no hi havia una altra. Un nou capítol de fred amb vent, i de sol, gens ni mica. He plegat tard i veient l'atmòsfera i les ganes, hem decicit suspendre l'entrenament. Sí sí, ja ho sabeu, temperatura baixa, motivació: zero. Ahir va celebrar-se el Cross de Cambrils (prova que teòricament, havia de pendre part), on el Crístian va fer 1è de promeses i 5è absolut. El Joan Roca va fer-se amb la vuitana posició en veterans i la Marce 4a en absolut femení i 1a en veteranes. Divendres passat vaig posar-me a prova per decidir si calia anar a Cambrils o quedar-me a casa. Finalment i com vam escriure: "el cuerpo no anava" i vam optar per deixar-ho. No estem tenint les sensacions massa bones i fruit d'aquest estat ens desmarquem de la compe. Ara per ara, tinc clar; que anar sense estar bé, no m'aporta gens ni mica. Esperem reconduir de nou l'espurna que falta i retornar de nou, per explicar d'una vegada, alguna crònica en persona. Avui parlant amb un "skateman" no es podia creure que tenia un Monopatí. Ket sembla paio, t'ho creus?

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Veig que tambè t'afecten negativament les baixes temperatures. Amb aquest fred no es pot anar a còrrer;-)

joan ha dit...

EXCUSES D MAL PAGADORS....

Anònim ha dit...

Tens raó Pantani! Jo soc d'una altra categoria. Els Macho Man, sou capaços de fer tot allò que preteneu amb les pitjors de les pitjors condicions climatològiques. Et recordo que començes d'aquí no re ... les compes de Tri d' hivern. Jo fiambre abans de sortir! Ànims per a les properes curses.

Anònim ha dit...

Panoràmix! Tú m'entens oi? Soc de rajola, home.